The Haunted Copshop
A Hong Kong police stattion used to be a clubehouse of the Japanese at the time of their occupation of the city during WWII. However, at the end of the war, many of the Japanese committed suicide in the clubhouse. It is now the 80's and petty thief Sneaky Ming is arrested and comes face to face with the restless spirits in the jail.