"The King's Avatar"Fan Meeting
Ye Xiu, a professional player who is regarded as a textbook in the online video game Glory, was forced to resign from the club and leave his career behind due to various reasons. He ends up being hired as a night-shift manager at Happy Internet Cafe by Chen Guo, the owner of the cafe. Ye Xiu, with 10-year experience with the game, does not intend to give up. When Glory launches its 10th Server, Ye Xiu restarts his account 'Lord Grim', holding an incomplete self-made weapon, the Myriad Manifestation Umbrella, and throwing himself into the game once again. In the 10th Server he also meets many new friends and establishes a powerful team, with which his return to the summit begins!