On The Edge Season 3
He Fangzhi becomes entangled in a perilous scheme on his way to Jiyang City, seeking the mastermind behind the chaos. Instead of finding answers, he is hunted by martial artists over a bloody tragedy from fifteen years ago, when his master, Jiang Feng, was accused of massacring three great alliances and eighteen sects. Drawn into the vortex of conflict between the martial world and the imperial court, He Fangzhi gradually uncovers the hidden truth behind a corruption case and the buried mysteries of the past.