The 100 Girlfriends Who Really, Really, Really, REALLY Love You Season 2
Rentaro prayed at a shrine in middle school to have a girlfriend in high school. The God of Love then appeared and announced that he would meet 100 soulmates. However, if he fails to make them happy, they will die. How will Rentaro handle relationships with all 100 girls?