The Westward
It tells that after the War in the South China Sea, Tang Sanzang and others continued their journey to the west. Sun Wukong entered the underworld to reincarnate, while Ao Xue was sentenced to death by the Dragon Clan. When he was in a desperate situation, he was rescued by Gu Long but encountered a new crisis. At the same time, the westbound team re-encounters the Bull Demon King and fights together with the bison clan! The westward journey continues, dangers appear everywhere, and the dark soul does not return. Who can turn the world around?