Revenge of the Reborn Princess
The female general, Murong Qiuyu, was infatuated with the Second Prince, Li Mo. After helping him seize the throne, she was tragically killed by Li Mo and her sister, Murong Xin’er. After being reborn, Qiuyu finds herself back to the wedding night with the Seventh Prince, Li Jian... Qiuyu decides to join forces with Li Mo's rival, Li Jian, to ensure that Murong Xin’er and Li Mo receive the punishment they deserve!