Uncle Ying's and The Demon Tomb
At the end of the Qing Dynasty and the beginning of the Republic of China, Uncle Ying's master and apprentice practiced medicine to help the world, eliminate evil spirits and reassure the soul. When he went to the outskirts of the town, he happened to be holding a dark marriage in the dark, and zombies appeared and took the opportunity to harm people. The master and apprentice risked to rescue the beautiful bride in red in the coffin, but they were involved in the serial murder case of the ghost in the lonely grave, and an emergency investigation was launched with the support of the police department. The common people died tragically one after another, and the money-grubbing and lustful bully Huo Dayou became the next target to be hunted down. From this, Uncle Ying deduced that the victims were all related to an unjust case in the late Qing Dynasty, and started a fierce battle to revenge the devil. Mysteries and cases are complicated, and good and evil confront each other. Can Uncle Ying and his party clear up the grievances of the deceased and restore peace to the town?