Three Kingdoms Kill: Taiping Heavenly Book
A new LTK Grand Challenge Tournament has arrived. After a two-year ban due to sabotage, genius player Guo Xiaoye makes his return, determined to prove himself with his favorite character, Guo Jia. However, he uncovers a shocking conspiracy—damage in the game can affect players in real life!