Let's Learn with Dou Le (Learning Mandarin)
The content revolves around the fun happenings between Dou Le and family and friends. It is close to the real life of children and helps the healthy development of the baby's personality. The habits of family and friends living in harmony. In addition, the different styles of music and different types of dances in "Let's learn with Dou Le (Learning Mandarin)", combined with the performance form of the small theater, let the children be exposed to different artistic expressions in an animation, which can effectively cultivate and improve the baby's Aesthetic ability.