Romantika 4 hari 3 malam
Lana, a journalist has been assigned to do a write-up for the Blind Date column. Due to this, she has to go on blind dates to experience it herself. However, she keeps meeting weird men but they make great stories as her readers enjoy reading her bad date experiences. One day, Lana won an exclusive holiday gift of 4 days and 3 nights at an island. There she met a man by the name of Amar whom she thought was hot-tempered but finally stole her heart. She ended up spending the best 4 days and 3 nights at the island with Amar.