Summer in Love
Childhood sweethearts Shi Yi and Xia He are back in 2008 for each other. While enjoying the relationship, Shi Yi's future husband who abuses her, and Xia He's future wife who cheated on him, are also back in the past, and the four of them are fighting for love and hatred in the destiny.