Tiger Cage
Something fishy is going on in the anti-Drug Trafficking Unit of the HK Police, and only a few honest cops know that the corruption goes all the way to the top. However, they must prove their case quickly, and by unconventional means, after they are framed for murder and drug-trafficking themselves. Dodging bullets from cops and criminals alike, the race is on to clear their names, protect their loved ones, and bring their corrupt colleagues to justice.