CHEERS TO THE CITY
Every city has its own charm and taste, which is created by many reasons such as natural geography, human history and so on. Food is the easiest and most direct medium to experience the flavor of a city. In the spring of 2022, actor Li Guangming set off from Guiyang to eight different Chinese cities, where he plans to stay for two to three days each.