A Boss and A Babe
"Cher" (Book Kasidet), a university senior, becomes an intern for a gaming company during its downfall that belongs to “Gun” (Force Jiratchapong). He believes he would be able to enjoy his internship in peace, but it turns out that his foul mouth attracts the attention of the boss, and not just as the company's intern. Aside from being an e-sports player under the nickname “Laem,” Chay also has an ASMR channel. Every night, his ASMR videos help put the boss to sleep which is why it's no surprise that the boss recognizes him right away at their first encounter. How does his ability to put the ‘Boss’ to sleep turn him into a ‘Babe?’ Stay tuned and find out the answer.