I am A Female Special Weapons And Tactics
The drama tells the story of the female SWAT Sheng Nan who encountered thieves robbing jewelry and taking hostages while participating in a jewelry exhibition. This is a story about fighting back against the treacherous traps and assassinations, fighting with all-out efforts and precise strikes. Finally she manages to smash the conspiracy of international financial criminals and apprehend them all at once.