Lost Destiny
Pu Songling passed the high school entrance examination in the mansion. The Pu family held a banquet to entertain relatives and friends. The nine-tailed fox Suxian managed to sneak in. Suxian was secretly happy to find the reincarnation of her benefactor, Pu Songling. Then she took the initiative to approach Pu Songling on his way to Jinan Prefecture to take the exam. At the same time, the spider spirit Ximei and the scorpion spirit Yuqing absorbed the essence of strong men to kill the whole family and slaughter the town. Lingyuan Sect disciples Tianhai, Yuanzhong and Qingyi tracked the monsters to Jeju Prefecture and distributed the amulets that make monsters appear to the people. Suxian wanted to repay Pu Songling with her own body. During the shoving, the amulet was triggered and accidentally revealed the nine-tailed true body. Pu Songling ran away in fear. Yinfeng learned the whereabouts of the nine-tailed fox and wanted to take Suxian's inner elixir. He led the monsters to attack the scholar and force Suxian to show up. On one side is the reincarnated benefactor who has forgotten his past, and on the other side is the inner elixir of his life that he has cultivated for thousands of years. In the end, how should Suxian choose...