Flavour It's Yours
An accidental kiss sparks an unexpected romance when a wine critic with perfect taste and a girl with no sense of taste find that their senses have switched. Lu Wei Xun is a genius wine critic who is cold and unapproachable. In his field, he is regarded as a tyrant because of his strict expectations and well-respected for having the perfect sense of taste. For some reason, Lu Wei Xun crosses paths with the upbeat He Bu Zui, a young woman who lost her sense of taste since she was young. What kind of chemical reaction will take place with the meeting of two polar opposites?