Angels Of Vengeance - Top Fugitive
It tells the story of a kidnapping case in which a hostage in an oil fuel filling station was successfully rescued. The police learned from the victim that a large number of people were involved in the case of online loan trafficking. Tang Shiyu also immediately informed the criminal police team of the joint case, in a series of battles of wits and courage, Tang Shiyu accident that Zhang Lele boyfriend is a member of the criminal gang, in the identity of the crisis is about to be exposed, SWAT team finally caught the mastermind behind the scenes, rescued the imprisoned girl, and the criminals.