The Legend of ShenLi
In ancient times, many gods died but only one last deity Xing Zhi survived. Emperor Xing Zhi, without any emotion or desire, had been living beyond the sky for tens of thousands of years. In a war between the gods and the demons, he saved the situation by himself alone. But after that, he refused to see anyone and was nowhere to be found.