Secretly Loving You
Heiress He Lingfei, who once lived extravagantly, abruptly severed ties with her college boyfriend after her family went bankrupt. Unbeknownst to her, Lu Yichen was actually an abandoned heir of a wealthy family. After being cast out, he clawed his way back and transformed into a cold-hearted CEO. Years later, they reunite at a banquet where He Lingfei, now a fallen heiress, is busy serving her fiancé. Lu Yichen's eyes blaze with love and resentment: When you left me without a word back then, did you ever think about the man you discarded?