Ms.Nirvana
After the Fu family's massacre, only the daughter, Fu Zhaoxue survives, but the evidence points to her former lover, Gu Jingzhou. Returning with a new face as Lin Qianyu, she marries into the Gu family to uncover their secrets, reigniting a forbidden romance with Gu Jingzhou. As truths unfold, love and old grudges resurface, leading to an intense rekindling of feelings.