Another Miss Oh
Two women, both named Oh Hae Young, find themselves constantly mixed up in each other’s lives because of their shared name. From confusion over boys and grades in high school to ending up in the same occupation and company as adults, they can't stop running into each other. And then there’s the man in their lives, a man with the ability to see into the future, a man who must decide which of these women he wants in it. Will these two women continue to find their lives entangled with each other? Or will they finally find a way to separate themselves from each other and become their own people?