Playing Go
"Playing Go" is set in a southern Chinese city during the early 21st century. It follows Cui Ye, an ordinary Go teacher whose life spirals into chaos after an accidental entanglement in a crime. As he gradually descends into a life of illegality, he becomes relentlessly pursued by his police officer brother, Cui Wei. The story paints a gripping tale of two brothers on opposite sides of the law.