The Missing Snowklakes
Lin Huanhuan and Lin Shangshang is a pair of twins, sister Huanhuan childhood was sent to the mountains to learn medicine. Many years later, the elder sister Shang Shang fell in love with the prince, but unexpectedly the queen deliberately married Shang Shang to the prince Shangguan, and Lin Shang hanged himself. Lin Huanhuan was forced to replace her sister married, open a bitter road narrow cohabitation life!