Insect Totem
Pan Jun, a descendant of a famous physician from Chong Cao Medical Hall, meets the descendant hailing from the five great families from the Chong tribe. Together, they discover a trail leading to the hidden treasures of the Chong tribe. On their journey to retrieve these treasures, they undergo various adventures which leads them to discover the secrets behind these treasures dating back twenty years ago.