SABIKUI BISCO
In rust-ravaged Japan, Bisco Akaboshi, a despised Mushroom Guardian, seeks the miracle *Rust Eater* to save his master. Along the way, he meets Milo, a doctor trying to cure his sister. United by their goal, they embark on a perilous journey to fight the deadly rust and save their loved ones.