The Golden Talisman: Star Tomb
Adapted from the novel by Zhang Muye, this film follows Hu Bayi on a quest to recover his ancestors' remains. Alongside friends Wang Pangzi and Big Gold Tooth, he ventures into the perilous Daxian Mountain. They face ancient tombs, supernatural phenomena like the "Four Ghosts Carrying a Coffin," and deadly traps at every turn. Relying on their wits and camaraderie, the trio overcomes each challenge, ultimately uncovering and foiling a sinister conspiracy.