Monster Next Door
"Diew" is a first-year student who is the ultimate introvert. He finds joy in being alone and quietly engaging in his hobbies. Diew doesn't have many friends, but he is content in his own space. Suddenly, his world is invaded by a new neighbor, a third-year student named "God," an extreme extrovert with traits that are the polar opposite of Diao's. God is loud, has many friends, and is well-loved and known by everyone.
The story begins with an unexpected event that causes Diew and God to meet without seeing each other's faces. They start to get to know each other through nighttime conversations across the balcony of their dormitory, separated by a wall. They begin to see a world in each other that they had never experienced before. A beautiful relationship blossoms and evolves into a perfect love from two different worlds.