Maker: A documentary on the maker movement
Maker (Chinese title-《自造世代》) is an international documentary about the "Maker Movement". Leaders in the American Maker Movement and the field of science and technology will be invited to discuss how the "Maker Movement" will influence the social economy and manufacture. It is hoped to become an important reference index in design, so that the global audience will understand the essence of Makers. It is also hoped to give Taiwan, which is a global foundry center, a direction of transformation.