Sisters in Arms
It tells the story of the "Hummer Commandos" from the Binjiang City SWAT team as they fight crime and protect the people. The "Hummer Commandos" are elite police officers with modern law enforcement skills and a strong sense of duty. They are compassionate and committed. Whether in the community, on the streets, during arrests, or on the front lines, their heroic and tireless efforts are everywhere. They are the embodiment of the "visible sense of security" that people can rely on.