The Degenerate-Drawing Jiang Hu S5
Ketika Raojiang dan rombongannya kembali, Li Siyuan telah menyatakan dirinya sebagai pengawas negara, mencekik orang jahat di mana-mana atas nama kaisar, dan Li Xingyun, yang merupakan kaisar, akan menghadapi pilihan baru...