Thalia semula hanya ingin menyesuaikan diri dengan kehidupan kampus, namun remaja indigo terseret dalam konflik antara Nyi Rambat dan Mpu Arwah. Akankah dia akhirnya menjadi apa yang ditakdirkan? Siapa ia sebenarnya?