Mr. Wilson, Take My Breath Away (English Ver.)
A masked banquet leads to a night of passion between recent graduate Rachel Evans and billionaire Gabriel Wilson, and a twist of fate lands her a job as his secretary. However, Gabriel mistakenly believes Rachel's friend, Tina, is the woman from that night. As Gabriel and Rachel fall for each other, her unexpected pregnancy threatens to shatter everything. Will he discover the truth about that night and the child she carries?