Your Sky (Uncut Ver.)
Teerak, a cheerful young man, is persistently pursued by a senior who wants to be his boyfriend. One day, he meets Muenfah — a popular senior — who pretends to be his boyfriend to protect him. What begins as a fake relationship gradually develops into something real as their feelings grow deeper than expected.