CLASSROOM OF THE ELITE 1
Tokyo Metropolitan Advanced Nurturing High School seems ideal, but ranks students from A to D, favoring only the top. Kiyotaka, in Class D—the lowest—joins forces with Suzune and Kikyo to challenge the system. In this ruthless school, can they outwit rivals and reach Class A?