Ancient Recipes
Food is living history. It reflects great shifts in the past and preserves the fine details of ancient life. The documentary Ancient Recipes lightly unlocks the flavors of the past, using food to reveal the history and stories behind it. Taiwanese writer and cultural scholar Gao Wenqi hosts the kitchen, joined by guests from food and culture. In a relaxed, humorous setting, they recreate centuries-old dishes and the traditional wisdom hidden within them.