Lost But Win
Four people in all competitions, almost every time the top four, we rotate the rankings, each time there is always a small podium next to the podium to open the fourth champagne, Among them, Ah Wah and Ah Tong are on a par. After Ah Tong was hunted down due to an emotional misunderstanding, he had to leave the team and work in a Macau casino. He spent 12 years running. After Ah Tang lost to Ah Hua in challenge after challenge, he realized that what he lost to Ah Hua was no longer the track distance of half a lap at a time, but the 20 years that he could never return.