Super Cub
Koguma, a lonely high school girl with no friends, family, or hobbies, lives a quiet, empty life in Yamanashi. One day, she buys a used Super Cub on a whim—and everything begins to change. With each ride, her world slowly opens up. The light novel by Kadokawa Sneakers is now coming to TV this April!