Crosstalk Extra Chapters
This is a program documenting the crosstalk creation and performance by the Deyunshe young actors. The program emphasizes that actors get inspiration from life and create crosstalk works enjoyed by the young. Meanwhile, the actors will also make some modern adaptations on traditional crosstalk in combination with current hot topics, explore the inheritance and innovation of crosstalk as a traditional comedy art by young people in the new era.