Snatch gold from the tiger is mouth
In 1937, the outbreak of the July 7th Incident marked the beginning of Japan's full-scale invasion of China. The Japanese forces plundered China's strategic resources, including gold, to fund their military operations. Soldiers of the Eighth Route Army’s Jiaodong Military District, together with civilians such as the hunter Yu Dongfeng, fought valiantly. Overcoming immense hardships, they transported gold over a thousand miles in a prolonged and deadly struggle against the Japanese invaders. Ultimately, the gold was successfully delivered to the Party Central Committee in Yan’an, providing crucial support for the nationwide War of Resistance.