GONE GRANDMA
Five years ago, my grandmother suddenly ran away from home, to see the wider world, to find and recreate her new life. Five years later, the family accidentally received the news of her grandmother, granddaughter Dou Qi and grandmother's twin sister aunt embarked on a journey to find her grandmother. They listened to the story of their mother, and they listened to the story of their mother. These stories made them aware of their grandmother's deeply buried energy, sometimes surprised, sometimes pondering, but also let them explore their own hearts, and re-know themselves. As they walked one station after another, their puzzle about their grandmother seemed to be getting more and more complete.