Tanda Gigitan Manis
Bercerita tentang cinta seorang gadis manusia yang mandiri dan tertutup. Ia semula membenci kaum vampir yang telah mengusai dunia, akan tetapi akhirnya jatuh cinta dengan seorang pangeran vampir.