Golden Feathers
"Within the halls of Golden Feather Academy, wealthy stepsiblings Tanya and Leo, bound by family but not blood, hold court as the institution's dual reigning icons of popularity. As the holiday break ends, the queenly Tanya sets her sights on the newly elected Student Council President, Logic-on of the nation's president. At the grand ball, her calculated allure meets only his icy dismissal. Stung and pride inflamed, she makes a reckless wager with her notorious playboy stepbrother, Leo, who has just slipped into her bedchamber under cover of night: if Leo can seduce and shatter the seemingly incorruptible, iron-willed heterosexual scholar Logic within one month—turning his arrogance to ashes and his reputation to ruin—she will grant him the one thing he's craved for years: a night in her bed.
The libertine Leo, who believes his charm can conquer anyone except the elusive Tanya, acknowledges the formidable challenge of making Logic fall in love. Yet, brimming with audacious confidence, he accepts, plunging them all into a twisted game of seduction and vengeance. However, as the month draws to a close, a chilling realization dawns on Tanya: not only has she been denied the sweet venom of revenge against Logic, but she may have irrevocably lost the mercurial, ever-devoted Leo—the brother whose affections she'd always held in a delicate, dangerous dance of veiled dominance—to the very heart he was supposed to destroy.