Mister Qianhe
In the troubled times of the Republic of China, "Mr." long San was commissioned by a letter to go to Baotou to rescue people. When he set out, he was robbed by a rattling horse, met and saved the Wonder of the Fantasy maker in a small town of Phantom. When he arrived in Baotou, through the guidance of the "Grey Fairy" living in seclusion, he found the magic weapon hijacked by the pawnshop of the gang, and awakened Jin Mei, the daughter of the Haigang who had been sleeping. After that, he also cracked the recent incident of catching children in the city, revealed that Yan Shuai, in order to cover up his own crime of privately selling children with the help of fox immortals, went through all the way with the help of the golden sister and fairy he had saved, and finally broke all strange and disorderly phenomena, recognized the sinister hearts of the people, kept one side safe, and also completed the task of saving himself from this trip. To keep the people safe.