Kisah Istri-Istri Elit
A newlywed moves to a new city with her husband, only to find herself trapped in a rigid social hierarchy where status determines one's place. Struggling to fit in, she becomes targeted by a powerful woman at the top of the social ladder. In desperate need of help, she pleads with this woman, only to be forced into a role as her servant, cleaning up after her affair.