The Westward:Castlevania
In order to control Tang Sanzang, Ma Ying, the master of Shadow Magic City, uses the power of Magic City to satisfy all desires to draw out Tang Sanzang's demons. In the end, Tang Sanzang overcomes his demons and reawakens. Together with his disciples, he defeats Mo Ying, disintegrates the evil city, and embarks on a journey to save the world.