Cinta Seribu Kehidupan
Lu Anning dan Ling Cang, terikat oleh seribu kehidupan penuh cinta tragis, adalah boneka takdir, dari musuh sengit menjadi jiwa yang terbangun. Mereka bersatu dalam jalan kultivasi ilahi, berjuang untuk melepaskan diri dari permainan kejam takdir.