The Last Wulin
Thirty years ago, the court issued a ban on martial law. Therefore, Jing Zhengen, the world's first assassin, incarnated as a suspended sword, sneaked into the palace and made a bet with the emperor: if he could escape by himself, the emperor would let go of the world's warriors. After breaking through the encirclement by virtue of "ten steps and one kill", the emperor promised to concentrate all the world's warriors in Wulin Village, and from then on the court and Wulin did not interfere with each other. Jing Zhengen gave his only son Jingxi to his old friend, the world's first thousand old Ponzi, and then disappeared.