The Dragon Trail Shrine of Exquisite Wild Flowers
Lin Xiyu, Lin Leyao, and Leng Ying are members of a special agent team codenamed "Blossom on the Other Shore." The three of them are sent to a remote and forbidden mountain area to rescue a missing archaeological team. After successfully rescuing the team, they are unable to return to the surface and are forced to enter an ancient tomb in search of an exit. To protect the artifacts for further study, the mechanisms within the tomb are activated. Despite Lin Xiyu's efforts to rescue them, the archaeologists still perish inside the tomb. Lin Leyao sacrifices herself by giving Lin Xiyu the only chance to escape, while she remains trapped inside. Lin Xiyu and Leng Ying leave the ancient tomb with a white jade pendant, only to discover that it is one of the keys to the legendary "Space-Time Device," along with a black jade pendant. With both pendants, the "Space-Time Device" can be activated to traverse through time and space. Initially intending to find the device to rescue her sister, Lin Xiyu realizes that her sister is still alive but has undergone a drastic change. Knowing that a great conspiracy lies behind these events, Lin Xiyu resolutely steps into this mysterious affair in order to save her sister.