My Ex-Fiancée’s Sexy Revenge
After SA Do-hyun’s younger brother died, he personally sent Chae Yi-seo to a women’s prison. After being imprisoned for years, Chae Yi-seo was tortured by SA Do-hyun, who told her to "take good care of her." Before going to prison, Chae Yi-seo said, "I didn’t kill him." SA Do-hyun was unmoved. After being released from prison, Chae Yi-seo said: "Are you satisfied that I killed your brother?"